Rüyanızda gördüğünüz en belirgin nesneleri arayınız. !

KOCAMI KARŞI KOMŞUMLA ALDATTIM (hikaye)

Selam ismim Ayça, sizlere başımdan geçen gerçek yaşanmış bir hikayemi paylaşacağım. 29 yaşımda üç yıllık evli bir bayanım. Eşimle herhangi bir sorunum yok ve hatta mutlu bile sayılırım. Ama merak insana herşeyi yaptırıyor. Karşı binaya birkaç ay önce biri taşındı, mutfak balkonuna her çıktığımda adamı balkonunda ya otururken, ya da perdeleri açmış şekilde görüyordum. Adam sürekli beni dikizliyordu fakat ben pek ilgilenir şekilde bakmadığım için dikkatimi belli etmiyordum. Bir müddet sonra yanlız yaşadığını anladım çünkü başka kimse balkona çıkmıyordu. Her geçen gün adamın bakışı beni rahatsız etmeye başladı.Sanki gözleriyle bana laf atıyordu . Çoğu zaman atlet kilot çıkıp önünü okşayarak oturup bana keskin bakışlar atıyordu.Bir gün yine balkona çıktığımda perdeyi açmış içerde bir şeyler yapıyordu. Biraz daha dikkatli baktığımda adamın sandalyeye oturmuş tamamen çiplak bana bakarak aletini okşadığını farkettim. Binaların tek daire olmasi ve yanlarının boş olmasından dolayı istediği gibi hareket ediyordu.Hemen içeri girdim, ama merakımı da yenemiyordum. Perdenin arkasından bakmaya çalıştım ama net olarak göremiyordum ne yaptığını. Bir müddet bu böyle devam etti, her geçen günde biraz daha cesaretlenerek balkonda oturduğu yerde aletini okşamaya başladı. Bende baya baya alıştım adamın hareketlerine, tepki vermedikçe oda cesaret aldı. Yine bir gün eşimin işte olduğu sırada zil çaldi kapiyi açtigimda şok oldum biran. O adam kapıma gelmişti, konuşmama firsat vermeden, afedersiniz rahatsız ediyorum mal sepetiniz düşmüş onu getirdim dedi. Sepeti aldim ve hemen kapıyı adamın suratına kapattım korkmuştum. Bir baktım sepetin içinde bir kağıt parçası var açtım bir not vardı. Seni istiyorum, biliyorum sende istiyorsun ara tanışalım ya da numaramı imha et gelmedim farzet, yazıyordu. Birkaç gün sonra gizli numaradan aradım, neden beni rahatsız ediyorsun ben evliyim diye çıkıştım, gayet sakin senin ne kadar arzuladığımı bir bilsen ismim Serkan yanliz yaşıyorum en azından telefon arkadaşı olalım dedi. Bir daha arama dedim suratına kapattım. bu durum bende hem ilgi hemde korku uyandırıyordu. O her gün bana bakarak hareketler yapıyor, bense bunu bahane ederek arayıp kendimce kızıyordum, baya baya alıştım Serkan'a her gün telefonda konuşmaya başladık, sohbetimiz her geçen gün seksi sohbet olmaya başladı. Öyle tahrik edici bir sesi ve sohbeti vardi ki resmen bacak aram ıslanıyordu sohbet esnasında. Yine ateşli bir sohbetin ardından 5 dakika geçmemişti ki zil çaldı kapıyı açtım Serkan karşımda içeriye girmeye yeltendi sakın yapma dedim saçlarımı okşayarak seni istiyorum dedi, git ne olur dedim gören olur dedim gitti. Telefonla aradım kızdım.Yarın sabah kocan gidince gelecem ne olur beni kırma istemezsen sana dokunmam dedi. O gece uyuyamadım bina sakinleri kimse görmez ama yine de korkuyordum.Sabah oldu eşim gitti aradan bir saat kadar geçti balkonda yoktu perdeleri de kapalıydı bakınıyordum, hem gelmesini istiyordum hemde gelmemesini. Zil çaldığında kalbim duracak sim gözden baktım oydu tereddütle açtım hiç bir şey diyemedim girdi içeriye eşortman takımı vardı üzerinde göz göze baya bakıştık ve bir anda dudaklarıma yapıştı, tepki veremedim dilimi emiyordu o şekilde birkaç adımla salona geçtik ben ona dokunamıyordum bile öpüşürken elimi tuttu eşortmanının önüne dokundurmaya başladı taş gibi aleti elime dokunuyordu tşörtümü yukarı sıyırdı südyenimi aşağı indirdi memelerimi okşuyor dudaklarımı emiyordu elimi yine tutup aletine götürdü ne ara eşortmanını çıkarmıştı anlamadım aletini elime verdi, çok sert ve ateş gibi yanıyordu normal boyda ama çok iri bir şeydi dibine doğru daha kalındı. Korkuyordum çabuk ol dedim sadece, bacak aram feleket sulanmıştı. daha fazla dayanamadı galiba aletinin kafasını amıma sürtmesiyle sokması bir oldu.Öyle bir bastırdı ki yavaş demeye kalmadan dibine kadar soktu o iri aleti, birkaç dakika pompaladıktan sonra göbeğime boşalıp aceleyle gitti. Pişman olmuştum ama aldığım zevk pişmanlığımı geride bıraktı. İki gün bacak aram ağrıdı dikkatli baktığımda da amımın hafiften asağıya doğru yırtıldığını farkettim. Allah'tan kocam anlamadı. Şimdi kendimi resmen fahişe gibi hissediyorum ona çok alıştım kendi siktiği yetmemiş gibi beni bir arkadaşıyla birlikte de sikti. Onuda başka zaman anlatırım. Görüşmek üzere.
Share this article :

+ yorum + 4 yorum

9 Ekim 2014 08:59

selam ankaradan cem evli dul bayanlar arayın numaram özele açıktır 05066384626

27 Ocak 2015 07:08

Merhaba ben ist kaan 05385815629 tek ama tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama 05385815629 wwatsap carı sms gaylar aramasın

28 Ocak 2015 13:58

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.. CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı
• Yanıtla•Paylaş ›

28 Ocak 2015 13:58

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.. CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı
• Yanıtla•Paylaş ›

Yorum Gönder

Recent Post

 
Copyright © 2011-2013. Enfes Sex Hikayeleri - Rüya Tabirleri | Rüya Tabiri | Rüya Rehberi | Rüya Yorumları | Rüyalar | Astroloji