Rüyanızda gördüğünüz en belirgin nesneleri arayınız. !

BUSEYİ KENDİ EVİNDE SİKTİM (hikaye)

Merhaba ben Cihan İzmir'den. Yaş 31 olgun boy 1,78 yakışıklı ve bestekar ve şairim neyse gelelim meseleye adı Buse 22 yaşında balık etli dul tek başında yaşayan harika bir kadındı. Göğüsleri harika kalçaları yumuşacık bacakları süperdi. Amı lokum gibi sikilmeye değerdi. Bir gün izinli günümde onunla buluştuk. Buse ''evime gidelim'' dedi ve onunla dolmuşa bindik ve evine gittik. Eve geldik biraz oturduk sohbet ettik. Buse kalktı ''hadi işini yap'' dedi. Bende kalktım bal dudaklarını öpmeye başladım. Bir elimle de amını elledim. Amını okşamam çok hoşuna gitti. Daha sonra onu kendi ellerimle soydum. Ardından bende soyundum. Ayaklarını, dudaklarını, boğazını öpmeye doyamıyordum. Ahhh ohhh inim inim inliyor '' göğüslerimi öp yala oksa ne yaparsan yap erkeğim ohhh'' gibi sözler sarfediyordu. Memelerini elimle tutum okşadım ve sonra sıktım. Biraz okşadıktan sonra emiyordum süperdi memeleri. Sonra yarrağımı ilk gördüğünde ''vaav bu ne ya fena sikin var çok kalın'' bende ''evet'' dedim. ''Kalın tam sana göre seni sikmeye değer ama ben biraz daha uzatmak isterdim'' Buse ''sakın yapma'' dedi. ''Niye'' dedim. ''Uzun olursa amıma sokarsan amcığımı acıtırsın'' dedi. Sikimi ağzına aldı. Hızla yalıyordu tam azmış sonra ''yatağa uzan hadi erkeğim üstüme çık amımı yala içime gir ihhh immmm ahh durmadan dilimle kaşarını''. Dilimle yalıyordum ama doymuyordu. ''Immmm hadi sok şu yarrağını içime ve beni eze eze, inlete inlete sik oruspunu ahhh ohhh'' . Sikim taş gibi sert, kalın damarlıydı. Bende çok azmıştım. Amına birden girdim hızlı şekilde sikiyordum. Buse'de dudaklarını ısırıyor, inliyordu. ''Daha sert ve hızlı sik sik senin fahişenim'' ve arkasını döndü. Götüne koyacaktım ama dardı. Buse ''götümden sikme acıtırsın'' ben dinlemedim ve mutfaktan yağ aldım göt deliğine sürdüm. Sikime de sürdüm ve sikimi götüne soktum yavaş yavaş sikmeye başladim. Buse'nin de hoşuna gidiyordu. ''Ahh ay acıyor aşkım'' dinlemiyordum onu ve sik sike daha hızlandım. Ben sikerken çığlık atıyordu Buse ve domaltarak sikmeye devam ettim. Sikerken vıcık vıcık sesler geliyordu.Çok zevk veriyordu bana Buse'ye de tabi sonra uzun sert sikimin üstüne oturdu. Doya doya hızla ona kökledim. Oda ne güzel inliyordu. Onu sikmeye doyamıyordum. Ağzını açıp ''boşalt ağzıma erkegim'' dedi. Bende ağzina vererek ağzına boşalttım. Döllerimi hepsini ağzına akıttım. Son damlasına kadar yalayıp yuttu. Çok zevkli ne zaman canım isterse gidip Buse'yi sikiyordum.
Share this article :

Yorum Gönder

Recent Post

 
Copyright © 2011-2013. Enfes Sex Hikayeleri - Rüya Tabirleri | Rüya Tabiri | Rüya Rehberi | Rüya Yorumları | Rüyalar | Astroloji