Rüyanızda gördüğünüz en belirgin nesneleri arayınız. !

BİR FAHİŞENİN HAYAT HİKAYESİ 3

Merhaba ben Hande. Bu bölümde kart zampara Murat'la yaşadığım ilişkiyi anlatacağım.
Murat kasap Serkan'la unutamadığım ilişkimi duymuş ve her önünden geçerken bana yiyecekmiş gibi bakıyordu. Serkan'la ilişkiye girdiğimden bir kaç gün geçmişti ki. Önünden geçerken bana seslenip '' Hande'cim eve ihtiyaç varsa zevkle getirebilirim.'' diyerek laf atmasının ardından kendisine ateşli bir bakış atıp '' Bu gün saat 13'de ortaya yap birşeyler ama nasıl sevdiğimi Serkan biliyor ondan tiyo al istersen yoksa eli boş dönebilirsin'' deyip yoluma devam ettim. Hemen eve gidip hazırlıklarımı yapmam gerekiyordu. Eve geldiğimde Melda evdeydi. Tekrar eline para sıkıştırıp gezmesini istedim. 15 dk içinde Melda'yı evden gönderdikten sonra bende banyoya girip Murat'a hazırlanmaya başladım. Saat 13'de kapı çalındı. Kart horoz saniye kaybetmemişti. Süper mini eteğim göğüs dekolteli bluzum ve makyajımla ağzının suyunu akıtacak cinstendendim. Murat 45 yaşlarında 1.65 boylarında kel ve şişman bir adamdı. Kapıyı açtım ve içeri girmesini istedim. Odaya geçip oturduk. Artık yavaş yavaş profosyonelleşiyordum. Hiç uzatmadan elimi sikine uzatıp biraz okşadıktan sonra '' Serkan'dan aldın mı tiyoları tatlım'' Murat hemen elini cebine atıp 1800 TL'yi avucuma saydı. '' 200 TL borcunu sildim. Bu getirdiklerimde benden olsun bebeğim sende ona göre bir muamele çekersin artık. Çok para istiyorsun ama değersin yavrum.'' diyerek kendi aklınca bana iltifat ediyordu. Hemen para alıp içerde bir yere sakladıktan sonra Murat'ı yatak odasına çağırdım. Yatak odasına geçtikten sonra vakit kaybetmeden önünde diz çöküp pantolonunu sıyırdım. Kısa ama çok kalın bir siki vardı. Hemen elimealıp biraz okşadıktan sonra ağzıma alıp yalamaya başladım. Arada bir ağzımdan çıkarıp '' Off beni bununla mı sikeceksin aşkım? Bunu istiyorum içimde. Bağırta bağırta sik beni bununla'' tarzında sözler söylüyor daha da azdırıyordum. Biraz yaladıktan sonra öpüşmeye başladık. Murat beni deli gibi öpüyor bir yandan da soyuyordu. Bende boş durmuyor sikini okşuyordum. Kısa zamanda ikimizde çırılçıplak kalmıştık. Yatağa sırtüstü uzanıp amımı ağzına sundum. İştahlı bir şekilde yalıyordu. Biraz yaladıktan sonra sulanmaya başladım. Sonra sikini tekrar ağzıma alıp biraz ıslattıktan sonra sikini amıma hizaladım. Çok kalındı nasıl alacağımı düşünüyordum. ''Yavaş yavaş gir aşkım alıştıra alıştıra çok kalın seninki zor alırım'' dedim. Yavaş yavaş Murat sikini sokmaya başlamıştı. Fakat sikine alışmak gerçekten çok zordu. Resmen yatağı tırmalıyordum. Çığlık attıra attıra köküne kadar soktu içime. Biraz bekledikten sonra yavaş yavaş çıkarıp sokmaya başlamıştı. Gitgide amım sikine alışıyor zevk alıyordum. Hızlandıkça bende artık iyice zevklenmeye başlamıştım. Murat zevkten iyice üstüme abanmaya başlamıştı. Biraz bu şekilde sikildikten sonra önünde domaldım ve sikmesine devam etmesini istedim. Murat arkama geçip o kalın sikini amıma gömdükten sonra seri bir şekilde beni sikmeye başlamıştı. Altındayken yaşamış olduğum orgazmı şimdi tekrar yaşıyordum. '' Off hakikaten dedikleri kadar varmışsın yavrum. Şahanesin seni sikmeye doyamaz insan.'' anlaşılan esnaflar kendi aralarında benden söz etmişlerdi. '' Off amım yarrağa aç doyurun beni yarraklarınızla erkeklerim benim. Sikin beni fahişenizim artık. Amımı o döllerinizle doldurun'' söylediklerim Murat'ı coşturmuş olacak ki fazla zaman geçmeden böğüre böğüre boşalmıştı. Hemen banyoya gidip temizlendikten sonra yanına gidip uzandım. Birar sigara yakıp dinlenmeye başlamıştık. Biraz dinlendikten sonra tekrar Murat'ın sikini yalamaya başlamıştım. Canavarı tekrar dirilmesi fazla zaman almadı. Murat'ı sırtütü yatırıp sikinin üstüne oturdum. Ata biner gibi üstünde zıplamaya başladım. Biraz bu şekilde kendimi siktirdikten sonra tekrar önünde domaldım. Murat kabak gibi amımı görünce zaman kaybetmeden hemen geçirdi amıma seri şekilde pompalamaya başladı. Bende zevk çığlıkları atıyor biran evvel boşalması için onu tahrik ediyordum. '' Hadi dölle beni erkeğim süper sikiyorsun. Ohhh ıhhhh süper yaa devam et daha hızlı geçir fahişene'' laflarıma daha fazla dayanamayan Murat 5 dk içinde böğüre böğüre boşalmıştı. Tekrar banyoya koşup temizlendikten sonra odaya girdiğimde Murat giyinmişti. Bende hemen üstüme birşeyler alıp onu son bir defa öptükten sonra yolcu ettim.

Bundan sonraki yaşadıklarımı bir sonraki hikayemde anlatacağım. Hikayelerimin devamını bekleminizi ümit ediyorum.

Share this article :

Yorum Gönder

Recent Post

 
Copyright © 2011-2013. Enfes Sex Hikayeleri - Rüya Tabirleri | Rüya Tabiri | Rüya Rehberi | Rüya Yorumları | Rüyalar | Astroloji