Rüyanızda gördüğünüz en belirgin nesneleri arayınız. !

BİR FAHİŞENİN HAYAT HİKAYESİ 2

                            
    Merhabalar yine ben Hande. Geçen bölümde fahişeliğe ilk adımım olan bakkalla ilişkimi anlatmıştım.
Olaydan bir 15 gün falan geçmişti. Artık bakkaldan alığım para da bitmek üzereydi. Açıkçası hem zevk alıp hem para kazanmak benimde işime gelmişti. İçimdeki bastırılmış duygulardan mıdır yoksa çevre baskısından mıdır bilmem ama artık bende yavaştan kendimi fahişe gibi görmeye başlamıştım. Her gün banyoya gidip çırılçıplak soyunuyor kendimi erkeklerin koynunda gibi düşünüyordum. Bu beni tahrik ediyor içimdeki fahişelik duyguları git gide kabarıyordu. Eğer 18 yaşında ve tüm erkeklerin rüyalarını süslüyorsam bunu daha iyi semtlerde daha iyi fiyatlara yapabileceğimi düşünüyordum. Çünkü mahalle esnafının fahişesi olmak istemiyordum. Ama yinede 1 yıldır bakıp arzuladıkları vücuda 1 kere sahip olmalarına imkan vermeyi de düşünmüyor değildim. Böylelikle fahişelikte biraz tecrübe kazanır, bu güzel vücudumu daha iyi semtlerde daha iyi fiyatlara erkeklere sunabilirdim. 2.hedefim mahalle kasabı Serkan' dı. İlk başta sexden zevk almalıydım ki fahişelikten soğumamalıydım. Serkan 30 yaşında 1.65 boylarında biraz vücut yapmış kumral tenli mavi gözlü yerine göre yakışıklı sayılabilecek biriydi. Ama bir sorun vardı. Kasapta yer yatağının olacağını düşünmüyordum. O zaman nerede yapacaktık? Hemen aklıma bizim ev geldi. Eğer bizim evi boşaltabilirsem gayet rahat bir şekilde kendimi Serkan'a siktirebilirdim.
Banyoda Serkan'ı düşünerek iyice kendimi azdırmıştım. Annemin gelmesine daha yarım gün vardı. Giyinip hemen Melda'nın yanına gittim. Kendisine biraz para verip dışarıda akşama kadar dolaşmasını söyledim. Melda evde oturmaktan canı sıkılmış olduğu için hiç şüphelenmeden kabul edip 15 dk içinde dışarı çıktı.
Planımın en önemli kısmı vardı şimdi. Serkan'ı iyi bir ücret karşılığı eve çekmek. Hemen en sexy kıyafetlerimden birini giyip kasabın yolunu tuttum. Kasaba geldiğimde kimse yoktu. Borcumuz ona da kabarmış 750 tl civarında olmuştu. İçeri girdiğimde önündeki etlerle uğraşıyordu.
  • Merhaba Serkan bir Hoş geldin demek yok mu?
Serkan etlerden başını kaldırıp bana baktı. Giydiğim sexy kıyafeti farketmemesi mümkün değildi.
  • Ooo Hande bu ne güzellik borcunu ödemeye mi geldin?
Anlaşılan bakkal bozuntusu ona borcumu nasıl ödediğimi Serkan' a anlatmıştı. Serkan' ın yüzünde pis bir ifade vardı.
  • Bu sana bağlı canım konuşur anlaşırsak neden olmasın?
Ardından aynı fahişeler gibi kahkahayı patlatmıştım. Tezgah arkasına geçip;
  • Bazı tatlar pahalıdır ama tadına doyum olmaz!!!
Serkan vücuduma bakıp yutkunduktan sonra;
  • Böyle tada can kurban yavrum. Sen yeter ki ne istediğini söyle
Başımı biraz aşağı indirdim, Serkan'ın siki çoktan hazır ola geçmişti bile. Elimin parmak uçlarıyla hafifçe sikini elledikten sonra Serkan'a arkamı dönüp yavaş adımlarla tezgahın önüne geçerken;
  • Canım et çekti Serkan diyorum da şöyle 1 kg kuşbaşı sarsan bizim eve getirsen tabiki gelmeden evvel şu bizim hesabı da çıkar.
Bir iki adım daha attıktan sonra istekli bir bakış attım Serkan'a ve devam ettim;
  • Ahh az kalsın unutuyordum. Senin cebin kalındır değil mi? Cebinin kalınlığı binden aşağı olmasın sonra üzülürüm
Alt dudaklarımı büzüp üzülmüş taklidi yaptım. Hemen ardından Serkan'a göz kırpıp;
  • Biraz acele etsen iyi olur evde kimse yokken daha duş yapıcam.
Diyerek evde kimse olmadığı sinyalini de vermiştim. Bu yaptıklarım karşısında Serkan sadece yüzüme bakabiliyordu. Hemen ardından Serkan'ın cevabını bile beklemeden evin yolunu tuttum.
Eve girip koltuğa oturdum ve Serkan'ın gelmesini bekledim. 5 dk geçmeden Serkan kapıda belirmişti. Kapı zili çaldıktan sonra gidip kapıyı açıp arkamı Serkan' a döndüm. Parmak ucumla içeri gelmesini işaret ederek ağır adımlarla odaya doğru yürüyor bir yandan da kalçalarımı bir o yana bir bu yana savuruyordum. Serkan yaptıklarımın büyüsüne kapılmış hemen içeri girmişti. Kalçalarıma baka baka ağzının suyunu akıta akıta beni takip ediyordu. Odaya girip çekyatın üzerine oturdum. Bacak bacak üstüne atıp sigaramdan bir tane yaktım. Serkan karşımdaki kaltuğa oturmuş bacaklarımdan gözünü alamıyordu.
  • Evet Serkan siparişimi getirdin mi tatlım?
Sözümle irkilen Serkan vücudumu şöyle bir süzdükten sonra;
  • Yavrum sen nasıl birşeysin böyle? Mahalleye geldiğinden beri erkeklerin sikleri hiç inmiyor. Deli ediyorsun herkesi.
Bu lafa sinsi bir gülümseme attıktan sonra bacaklarımı iki yana açıp kilodumu görmesini sağladım. Bu hareketim karşısında Serkan gözlerini bacak arama dikmiş ve öylece kalmıştı.
  • Serkan tatlım şu bizim borç ne kadardı?
Serkan seslenmemle kendini bir nebze toparladı.
  • Borcunuz 785 TL tatlım ne zaman ödeyeceksiniz?
Yerimden kalkıp yavaşça yanına gittim. Elimi pantolunun önündeki kabarıklığa şöyle bir sürttükten sonra cebini de yokladım. Dediğim gibi cebinde para vardı. Eğildiğim için göğüslerimde Serkan'ın beğenisine sunulmuştu. Gözlerini göğüslerimden alamıyordu. Başımı Serkan'a göndürüp arzulu bir bakış attıktan sonra;
  • İstersen hemen ödeyebilirim!!!
Elimi Serkan'ın ceplerine atıp cebindeki tüm paraları çıkardım. Hiç acele etmeden yavaş yavaş saydım. Serkan hiç sesini çıkarmıyor sadece benim yaptıklarıma bakıyordu. Adeta büyülenmiş gibiydi.
  • 1100 TL hmm hiç fena değil!!! Tatlım bu paraya ve borcuma karşılık 2 kere şu senin ufaklığı kaldırıp indirebilirim ama unutma 1 saat vaktin var ne diyorsun aşkım?
Elimi tekrar Serkan'ın sikine atıp hafifçe pantalonunun üstünden okşamaya başladım. Serkan şöyle beni süsdükten sonra;
  • Böyle bir güzelliğe kim hayır diyebilir yavrum hadi başlayalım!!!
Serkan'da benim büyüme kapılmış ne dersem yapmaya başlamıştı. Serkan' ın elinden tutup yatak odama götürdüm. Onu yatağımın üstüne oturdup kemerini yavaşça tek elimde çözerken üsttende sikini okşuyordum. Hissettiğim kadarıyla Can'ın sikinden biraz inceydi. Pantalonunu indirip sikini çıkardım. Evet tam tahmin ettiğim gibi Can'ın sikinden daha kısa ve inceydi. Elimde biraz okşadıktan sonra sikini yalamaya başladım. Emip yalamam Serkan'ı daha da azdırıyordu. 5 dk kadar sikini yaladıktan sonra karşısına geçip dans ederek üzerimdekileri çıkarmaya başladım. Serkan yaptıklarımı pür dikkat izliyor ve sikini okşuyordu. Çırılçıplak olduktan sonra Serkan'da hemen kendisi soyundu. Yatağa sırt üstü yatıp Serkan'ı üstüme çektim. Deli gibi öpüşüyorduk. Aç köpek gibi saldırmıştı vücuduma. Can'dan daha kaba davranıyordu. Serkan' ı biraz daha tahrik etmek için yalancı inlemelerime başlamıştım. Göğüslerimi öpüp okşamaya başladığında bende yavaştan tahrik olmaya ve ortama ısınmaya başlamıştım. Birazdan aynı Can gibi Serkan'da beni eze eze sikicek, sonra da bunu esnaflara kesin söyleyecekti. Diğer esnaflarda sıra hangisinde diye yolumu dört gözle bekleyeceklerdi. Ben bunları düşünürken Serkan kafasını amıma dayamış yalayıp öpmeye başlamıştı bile.
  • Ohhh yala aşkım süper yalıyorsun sik beni doyur yarrağa bu küçük fahişe yarrağa doymuyor bir türlü yarrağa doyur beniii ııhh işte böyle devam et durma aşkım!!!
Söylediklerim karşısında Serkan' ın şevki daha da artmış beni zevke getirmeye başlamıştı.
  • Aaahhh evett aşkım durma geliyoruumm eveeet ıhhhh süper yalıyosun yaa ohhh geliyorum durma sakın devam ett geliyorum eveeet eveeett işte böyle durma sakın erkeğim!!!
Yalamalarıyla ilk orgazmı yaşamanın mutluluğu içindeydim. Zaman kaybetmeden Serkan'a kendimi siktirmeyi artık bende istiyordum. Serkan' ı üzerime çekip dudaklarına yapıştım. Bir elimlede sikini amıma hizalayıp başını içime soktum. Serkan' da devamını getirip biranda köklemişti içime o sırada 'ıhhhh' diye ses çıkardığımı hatırlıyorum. Serkan o kadar kudurtmuştu ki seri bir şekilde sokup çıkarıyordu yarrağını içime. Aynı bir piston gibi durmak bilmiyordu. Serkan'ın bu seri vuruşu beni çıldırttıyordu. Hakikaten işini iyi biliyordu. 10 dk beni o şekilde siktikten sonra domalmamı istedi. Beni 2 defa orgazm etmiş birinin dediğini hemen yaptım. Beni daha da sikmesi için elimden geleni yapıyordum.
  • Gel aşkım domaldım bak sok bana hadi delice sik beni seni istiyorum hızlı hızlı sik parçala amımı seninim bak!!! arzuladığın am karşında!!!
Serkan söyledikleriminde etkisiyle biranda yarrağını amıma geçirdi
  • Ooohhh işte böyle sok bana uçalım birlikte!!! ahhhh ıhhhh evet daha hızlı şimdi !!!
Serkan içimde çok hızlı gidip geliyor bu da benim zevk çığlıkları atmama neden oluyordu. Elleriyle belimden sıkıca kavramış ve vurdura vurdura sikiyordu beni. 15 dk hiç yavaşlamadan beni siktikten sonra;
  • Ohhh döllüyorum yavrum seni süper amın var sike sike doymuyorum daracık amın uçuruyor beni!! oohhhh geliyorum evet ooohhhh!!!
Serkan artık deli gibi sikmeye başlamıştı beni yarrağı iyice sertleşmişti. Bu 15 dk da beni de 2 defa daha orgazm etmeyi de başarmıştı.
  • Gel aşkım dölle fahişeni sıcacık döllerini içime akıt!!!
İçimde oluşan dalgalanmayla döllerinin ılıklığını hissettim içimde. Oturup birer sigara yaktık. Serkan bana hayranlıkla bakıyordu.
  • Aşkım 1 yıldır neden nazlanıyorsun madem siktirecektin?
  • 1 yıldır fahişe diye diye sonunda başardınız alın işte fahişeyim ama beni sikmek o kadar ucuz değil bu 2. kıyağım bundan sonra 2 bin den aşağı siktirmem artık beni sikmek isteyen cebini doldursun da gelsin!!!
Ardından fahişe kahkahamı atıp sigaramdan bir nefes daha çektim. Serkan daha doymamışa benziyordu.
  • Hadi aşkım zamanın doluyor biran evvel başlayalım yoksa yarıda keser giyinirim ona göre.
Hemen lavaboya koşup amımı temizleyip içeri geldim. Serkan yatağa sırt üstü uzanmış yarrağını kaldırmış beni bekliyordu. Zaman kaybetmeden sikini ağzıma alıp emip yalamaya başladım. Aynı anda oda benim amımı yalamak istedi. Yatakta ters dönüp amımı ağzına sundum. Deli gibi amımı yalıyordu. O beni yaladıkça ben daha çok zevke geliyor onunkini yalıyordum. 5-10 dk böyle birbirimizi yaladıktan sonra hemen önünde domaldım;
  • Hadi geçir aşkım şu fahişeye sikilmek nasıl oluyormuş görsün!!!
Serkan belimden sarıldığı gibi birden sokuverdi. Hiç ara vermeden seri bir şekilde sokup çıkarıyordu. Zevk çığlıklarım artık oda da yankılanıyordu. 15 dk boyunca hız kesmeden beni o şekilde sikerek 2 defa daha boşaltmıştı. Artık mahvolmuştum. 15 dk sonunda;
  • Oohhh sen nasıl birşeysin iliklerime kadar kuruttun yavrum beni!!! Oooohhhh geliyorum süper amın var yavrum oohhhhh!!!!
Serkan 2. kez döllemişti beni. Altından kurulup hemen lavaboya gidip amımı bir güzel temizledim. Korunduğumdan hamilelik korkumda yoktu. İçime boşalmak beni sikenlerde ayrı bir haz yaratıyordu. Tekrar içeri gidip Serkan' ın dudağına bir öpücük kondurdum. Hızlı bir şekilde giyinip onu yolcu ettikten sonra soluğu duşta aldım. Bir sonraki bölümümde kart zampara manav Murat'la yaşadığım hikayemi anlatacağım sonraki bölümü kaçırmayın üzülürsünüz ;)

Share this article :

Yorum Gönder

Recent Post

 
Copyright © 2011-2013. Enfes Sex Hikayeleri - Rüya Tabirleri | Rüya Tabiri | Rüya Rehberi | Rüya Yorumları | Rüyalar | Astroloji